Något är fel på mig - Jag hade rätt!

Medlem
Något är fel på mig - Jag hade rätt!

Ja, nu har dom hittat något. Mer om just vad det är, får jag reda på efter jag undersökts av hals och öronmottagningen den 8:e december.

Det min familjeläkare sa till mig var att röntgenläkaren hittat tjockare vävnad i bakre delen av strupen/svaljet, men mer än så kan dom inte säga än.

Fick genomlida 20 minuter på röntgenavdelningen. Jag fick svälja något äckligt extrakt blandat med apelsinjuice.

Jag började känna mig skakig i benen efter tredje röntgenbilden, och efteråt när läkaren började prata med mig, svartna det för ögonen och jag föll ihop och vaknade några sekunder senare.
Tydligen hade jag drabbats av ett blodtrycksfall, vilket jag gjort några gånger, men inte så här kraftigt.

Tur i oturen, då det fanns en läkare och en sköterska på plats som snabbt kunde ta hand om mig.

Det är både bra och dåligt att dom hittat något. Det visade sig att jag hade rätt hela tiden, även fast alla prover visade normala värden. Det dåliga är att jag blev mer orolig nu, för vad det kan vara, då jag får mer och mer problem med halsen.

Kommer med en uppdatering efter den 8:e december.

#blogg

1
Skriv svar