Hemma igen

Medlem
Hemma igen

Ja så var man hemma från påskfirande med familjen i barndomshemmet. En händelse som nästan mest symboliseras av förtäring. Du hinner inte duka undan en måltid innan det är dags för en annan. Och kronan på verket var givetvis påskbordet. Samtidigt som jag befann mig i Närke och åt, var min kära fästmö i USA och spelade #Super Smash Bros. Brawl och gick på NHL-hockey. Bland annat. Man vet att man har hittat rätt när ens bättre hälft gör precis samma roliga saker som man själv skulle vilja göra när man åker bort. (Jag jobbade, därför kunde jag inte följa med).

Nu är jag som sagt hemma igen. Och trots en dödsföraktande arbetsfylld vecka framför mig har jag den dåliga tajmingen att åka på en förkylning... igen! Vaknade med feber och ont i halsen, som visserligen dämpats lite men ändå ligger där och ruvar. Efter en vinter fylld av förkylningar i vårt hushåll tycker jag att jag borde ha blivit immun, men icke sa nicke.

Dags för lite té med eucalyptys, sedan mer #Kane's Wrath. One vision, one purpose!

#blogg


signatur

*** La Alma De La Selva! 28-29/4 -02 *** | Da Blogg

1
Skriv svar