Santa Monica

Skägg.
10 Chambers
Santa Monica

Framme! Skallen värker av jetlagg men humöret, och framförallt vädret, är mer eller mindre på topp. På tisdag förmiddag lokal tid får vi tillsammans med ett gäng allehanda europeiska skribenter kika på Call of Duty 5. Alla verkar överrens om att det med största sannolikhet återigen utspelar sig under WWII, samtidigt som alla dessutom verkar överrens om att det måste tillföras något helt nytt för att man skall orka panga tyskar igen. Om jag inte gjorde det då så nickar jag i alla fall instämmande just nu. Sitter för närvarande på mitt hotellrum och spånar intervjufrågor. Har kommit fram till att det är rätt svårt med tanke på att vi egentligen inte vet någonting om spelet i dagsläget. Alls. En självklar fråga blir dock hur det känns för Treyarch att följa upp Infinity Wards succé Call of Duty 4. Apropå frågor har ni förresten till på måndag kväll svensk tid att komma med egna här i kommentarerna - är de schyssta och välformulerade finns det ingen anledning till att de inte skulle slinka med.

Santa Monica - en studie i att kunna livnära sig på att stå på huvudet i blåa spandex och nätbrynja.

#blogg


signatur
1
Skriv svar