Det är en fälla!

Skägg.
10 Chambers
Det är en fälla!

Som bloggare, och jo jag räknar mig till den skaran trots att det varit knappert sett till både innehåll och antal inlägg å det senaste, känner man sig lite smutsig ibland. Jag känner mig smutsig ganska ofta faktiskt, men kanske främst i egenskap av annat än bloggare. Hur som helst. I synnerhet känner man sig lite smutsig när man postar ett inlägg tätt efter ett annat, som nu. Man förringar liksom det förra inlägget lite, spottar åt det och säger: "Gitta din f...!". Tja, ni fattar.

Det är inte min mening att förringa mitt förra inlägg, men just nu måste jag dock smutsa ner mig lite, och posta följande;

Kanske det roligaste klippet någonsin från serien Robot Chicken (Family Guy-gängets mindre PK-iga alster).

Det är så mångfacetterat - hela klippet - och ser man det sedan i sitt tänkta sammanhang; där det dyker upp mitt i Robot Chickens Star Wars-special... bara så där. Mitt i det här;

Då är det awsome roligt, helt enkelt. Notera att det är Blümchen, just det, Blümchen som spelar i bakgrunden.

Man måste förstås vara lite av en Star Wars-nörd också, för att förstå det roliga med "It's a trap!" och det faktum att det är General Ackbar som kommer indansandes.

Men det är ni väl? Star Wars-nördar?

#blogg


signatur
1
Skriv svar