The revived Roman Empire!

Medlem
The revived Roman Empire!

Spelar ett helt galet Mediviel 2 spel hos en polare, Jag som Sicilien, min polare som Venedig och the big boss Påven i en ohelig allians...mot ja resten av världen. Mina galna crusader sicilianare slåss mot Mongolerna som de nyss drivit ut i öknen igen med den galne "insert italian name" the Crusader.

Nord Afrika utom en provins är mina, Cairo, Alexandria ända upp till Mosul och dylikt är även det sicilianskt. Byzantium är Venetianskt. Frankrike är Sicilianskt...Påven har lite i Balkan och Unger. halva spanien är Venetianskt, en 1/4 del av Iberianska halv ön är sicilianskt. Crazy. Portugal är det med Venetianskt föresten.

Det ser då tusan ut som ett återuppväckt Romar rike med senaten i Rom (Påven) Som bossar runt massa generaler och deras horder (Inga jävla skumma hus här som i Rome: Total War, så var de ju fan inte!)

Mitt Macedons game i Rome dock är buggigt och jag får hoppas mina gamla filer funkar! Skiten vill inte funka! Crashar efter "end turn"

Ack...nu är jag tusan trött! Mongolerna ska få så de....Timuriderna dock...usch! Tur nog gick de upp i Ryssland. Men, Någon som vet om Mongolerna kan utplånas helt och hållet eller kommer de rusa runt med sina hordes?

#blogg

1
Skriv svar