Lata dagar

Skägg.
10 Chambers
Lata dagar

Jag håller på att längta ihjäl mig. Helgen närmar sig men den sista biten är lika trög som alltid. Det kommer att bli några dagar av slappande. Min flickvän och jag ska börja med en liten titt på Tropic Thunder, en film jag verkligen ser fram emot. Jag har velat se Robert Downey Jrs karaktär sedan de första bilderna släpptes. Bion föregås givetvis av ett stadigt intag av rå fisk. Efter filmen blir det vilande inför en trevlig helg utanför Växjö, i min hemby. Där väntar en galen hund som vi ska passa i två dagar. Mina föräldrars Jack Russell kan verkligen få tiden att gå, fast vara på den säkra sidan kommer jag att ta med mig min PSP och Puzzle Quest. När helgen är över kommer mina kläder att vara fulla med små vita hårstrån och när jag sluter mina ögon kommer jag att se olikfärgade runda brickor. Jag kommer att slå rekord i lathet.

Puzzle Quest irriterar mig lika mycket som det lockar mig. Jag gillar spelet väldigt mycket men samtidigt är jag arg för att inte jag kom på spelidén själv. Det har blivit några sena kvällar i spelets klor, men jag har ännu inte vågar mig på själva kampanjen. Instant Action är verkligen perfekt för mig just nu, för då slipper jag läsa stereotypa dialoger från stereotypa karaktärer. Puzzle Quest är ungefär som GTA. Ibland är det bara roligt att köra sin egen väg och strunta i storyn.

#blogg


signatur
1
Skriv svar