Skägg.
10 Chambers
2009

Den första arbetsdagen på över två veckor har kommit över mig. Jag behövde en extrem kalldusch och mycket kaffe för att kunna hantera omställningen. Nu försöker jag pussla ihop mitt arbete av de bitar jag lämnade innan jul och samtidigt försöka komma på hur semestern kunde ta slut så fort. Lite spelande har det i alla fall blivit. Jag började lite lätt med Mirror's Edge och Dead Space på min lilla krysslåda för att sedan övergå till tyngre saker på PC. Bland annat har jag satt tänderna i Europa Universalis III och A Vampyre Story. Inte illa pinkat ändå.

Så här i början av ett nytt år är det ju lämpligt att lägga fram en lista över efterlängtade spel. Jag nöjer mig med att nämna två: Dragon Age och Mafia 2. Det förstnämnda kommer att stjäla väldigt mycket tid från mig, men jag kommer inte att kunna hålla mina fingrar borta. För min del blir det nog det närmsta jag kommer ett riktigt onlinespel. BioWares Star Wars lockar mig väldigt mycket, men jag vet att det inte kommer att passa in i mitt schema. Så mitt spelår 2009 börjar med ett fortsatt motstånd mot allt som benämns MMO. Nu återstår det att se om det håller.

#blogg


signatur
1
Skriv svar