Resident Evil 4.5?

Någon har tagit sig en titt på Predatorfilmerna.
[n=25291]
Efter att ha sett ovanstående video så känner jag mig ganska lycklig. Det är smashing visuals, och allting som var bra i #Resident Evil 4 verkar vara kvar, om man bortser från spanskan då. Samtidigt så visas inte så överdrivet mycket nyheter, mer än släggkillen som verkar basha sig rakt igenom väggar i stil med Mr.X och Nemesis (vilket för övrigt är fucking awesome, då båda karaktärerna är de överlägset otäckaste i serien) och att försvarsanimationerna verkar ha uppgraderats till att innehålla både slag och sparkar.
Många skulle nog hoppa som galna dammråttor över det faktumet att så få nyheter presenteras, men i och med hur tight #Capcom håller på sin info om #Resident Evil 5 så känns det inte särskilt oroligt. Jag är mer än säker på att de håller någonting dolt för våra ögon. Något som kommer vara helt mindblowing när det dyker upp.

Motorsåg, Check. Brun-Gul säckväv över huvudet, Check. Crazy American Infidel, Check. VROOOOOOM
Det verkar som om spelets handling kommer kretsa kring progenitor-viruset, som ju nämndes först i #Resident Evil: Code Veronica X. Detta får mig att fundera på om det inte borde dyka upp en Wii-remake utav tidigare sagda spel? Nintendo har säkert något på g.
Tillsvidare bidar jag min tid, och längtar tills att #Postal-filmen dyker upp här i Schweden Sverige.
[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]