Dag 1, en försmak?

Medlem
Dag 1, en försmak?

Dagen börjades hyfsat sent, iom att gårdagens fest krävde en hel del offrad sömn. Som om man inte haft nog med offrad sömn de tidigare dagarna (nyårsafton gick vi och la oss klockan halv sjuisch, efter en sexig audition i badrummet med fyra killar och 3 liter rosévin. Badkar är trånga.), men vadfan.

Uppe runt 12isch, ordna lite frukost (nötter, äpple, apelsin, rädisor och lite ostmackor), och sen slå sig ner framför Role Models (humor på morgonen gör sig bäst om den är simpel jävla "What's the capital of Taiwan? BANGCOCK) och ett inväntande av skjuts till nästa plats. Min tatuerare dök upp, vi hoppade in och han tog mig hem till sig, några mil bort.

Sedan dess har jag fått i mig lite mat, lite jalapeños och sambal. Vatten också. Massor med vatten. Cirkus 1-1.5h började jag känna av att jag nog börjar bli lite bakfull, och nu mår jag lite illa. Kan tänka mig att det här bara är början dock.

Det känns ganska skönt
att slippa dricka så fort jag vaknar, jag är inte sugen på någonting (än, det kommer väl) och när jag slog upp ögonen idag så snöade det. Ganska kul att en vit period börjar med snöfall, kändes lite talande.

Edit:
Snabbgenomgång av vad jag druckit under nyår:
2 Bag in box, 1 minttu, 1 tequila, ½ Captain Morgan, Vodka, ett gäng glas rosé. (Vi festar ju 3 dagar, så det inte _så_ illa som det ser ut)

Dagligt intag har snittat någonstans kring ½-1 bag in box, även om det inte alltid har varit vin. Ibland har det varit en 70is istället osv, men snittintaget av alkoholen som kroppen fått i sig är i hyfsat förhållande till en BiB.

Jag drack i 16 dagar. (jag vill aldrig se en tequila igen)

#blogg


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

1
Skriv svar