Alla älskar regn!

Medlem
Alla älskar regn!

Vilket trevligt väder det har varit under denna vecka. reng, regn, regn, lite sol mera regn.

Men vad är meningen med detta inlägg ingen aning. Längtar tills spore kommer så att man kan har roligt och skaffa tidskort WoW efter att man har köpt spore så man har råd till spore när det kommer ut om 1 månad. Sen har man inskaffat en PS3 och klarat av Haze på 2 dagar och Resistance - Fall of Man som tog nästan en hel vecka, och snart har man klarat av GTA 4 också. På tidsdag blir det mindre spelande då skolan börjar 1 vecka tidigare än alla andra, nåja man får tåla det.

Längtar tills jag har råd med ett nytt grafikkort eller om jag får en i julklapp i år skulle sitta fint fast för att det ska hände får jag nog betala hälften av pengarna. Blir nog en HD4850 eller Geforce 8800GTX/ 9800GT har inte bestämt mig ännu. Men i alla fall så blir det en av dem och då kan jag köra Crysis på högre grafikinställningar än LOW på allt typ.

Längtar till Diablo 3 och starcraft 2 måste ha dom har gö redan diablo, Diablo 2+ Expansion, och Starcraft + Brood war. Sen längtar jag till Empire total war och Far Cry 2. Får nog köpa dem när detta år är slut för annars kommer jag inte ha pengar till Grafikkort och sen kommer Empire total war nästa år så det är tur och att jag fyller år i januari och då får jag en massa pengar så jag kan köpa dessa spel.

Nu börjar regnet sluta och då ska detta inlägg ta slut det me, ha en trevlig fortsättning på sommaren. Alla älskar regnet eller?

/ The Mappen

#blogg


signatur

Watashi no namea wa The Mappen desu.

1
Skriv svar