Snöstorm

Inaktiv
Snöstorm

Hej alla PCgamers, har inte bloggat på länge för att när jag varit i norge och imorse när vi började skita hemmåt så hamnade vi i en snö storm, den var inte så stor men vi såg ingenting och så vi for förbi våran igloo med 10 mil. Jag förfrös båda min fötter men det gör inget, för jag kom hem levande iaf, ni vet isbjörnarna är ganska aggresiva på natten.

Annars är allt bra hära, vi har fått lov från skolan nu och snart är det nog så varmt att man kan ha en lätt vinterjacka, skönt som fan. Har spelat lite av det nya spelet Elasto Mania (ELMA), skit kul är det. Konstigt att dom inte skrivit om det hära på PCgamer, kanske borde skicka in....

Imorgon så måste jag och min far bege oss till norr och slå fred med en mycket stark stam som annars hade kunnat förgöra våran "klan" (stam), har planerat att läsa detta tal för dom.

"Ni store härskare över norr, vi har ett litet läger cs 5mil härifrån och vi vet att ni kommer passera där igenom om 2 veckor när ni gör den stora års marshen till söndern för att hitta det mäktiga Dalarna. Hela våran klan ber er om nåd och att ni ska oskadligöra vårat lätta by faste"

Vad tycker ni om det? hoppas bara inte dom gör som dom gjorde med min bror, kastade honom till isbjörnarna, förfärligt. Men vi tar me oss 10 av våra bästa män som understöd så det är nog lungt.

Hoppas att jag kan fortsätta blogga, skrivier mer senare när vi gör oss berädda för färden. vid kl 01.00

#blogg


signatur

If one truly wants to pwn, one must pwn in all games...

1
Skriv svar