Inaktiv
Tillbaka

Nu är jag tillbaka kära bloggläsare, det som gjort att jag inte kunnat blogga är detta.

Vi började våran vandring tidigare än väntat och när vi nådde deras mäktigt stora läger så vart vi bemötta av en stor cermoni. Dem festade i 3 dagar och vi hängde med, man vi var alltid på vår makt för föräderri.
På den 3e dagen så skulle vi krönas för att vi vågat oss upp hit med vårat budskap. Vi hade just slutat tänka på föräderri och vi hade börja ta det lung, då kom det, som från ingenstans, som en dörr rakt i ansiktet. kungen hade i smyg tagit allt vi hade haft med hemifrån, så vi hade inga ägodelar kvar, men det visste vi inget om eftersom vi festade. Dom låste in oss i en Bagologo, ( fängelse i is ) där fick vi sitta i 2 dagar tills dom släppte lös oss och dom skulle göra sig beredda för färden söderut. Dom satte oss att fylla alla deras vagnar och fixa allting, som tur var hann en av våra män fly tillbaka till vårat läger och berätta så då kunde dom fixa en fälla på vägen, och det hade dom mycket sagt gjort, dom hade sågat ett stort hål i isen (en vak) och däri for alla deras män, utom kungen. Vi tog han till fånga och satte honom i en Bagologo, där ska han få sitta i 5 dagar innan han släpps. Sen tyckte alla att vi var hjältar som räddat vårat läger. Och då hände nått otroligt, jag förlorade oskulden med en vacker kvinna.

Nu kommer jag att blogga mera.

Med stor makt, kommer stort ansvar

#blogg


signatur

If one truly wants to pwn, one must pwn in all games...

1
Skriv svar