Dagen före stormen

Medlem
Dagen före stormen

Ja, imorgon smäller det. Har tyvärr ingen som vill göra sällskap till nattöppet så jag kommer ej vara där men kommer istället åka in tidigt till stan för att hämta ut det med en polare innan första lektionen. Känner mig väldigt taggad då jag förberett mig en lång tid på att spela Death Knight. Sedan i level 80 kommer jag och några klasskamrater satsa hårt på att fixa Mamut mounts och sedan plöja Alliance. Om vi har tur kanske det blir gladiator rank i arena också, men vem vet vilka setups* som kommer fungera bra i level 80? Kör du på servern Al'akir kan du alltid kontakta "Deathntusks" om du vill köra en instans eller liknande, dock får du vänta minst till imorgon då gubben kommer skapas.
(Tough luck om du vill sno namnet, har redan reserverat det med en level 1 karaktär)

För övrigt fick vi lyssna på 3 timmar föreläsning idag om studieteknik. "Usch va jobbigt" kanske vissa tycker, men tycker själv det var mycket bra och kommer helt klart börja använda en mängd av de metoder som blev visade. Kanske blir något blogginlägg om det nästa helg om jag lyckas slita mig från Wrath och Lich King.

*Laguppställningar

#blogg


signatur

"Thoughts in chaos."

1
Skriv svar