Long time no see

Long time no see

Oh my, så länge sedan det var jag var inne här och bloggade! Har dock en förklaring. Den lyder ungefär så här: Telia är inkompetenta. Sen kan jag lägga till ett starkt substantiv efter inkompetenta, för att göra det tydligare hur värdelösa de är. Men jag har ju äntligen fått mitt internet nu, så ska vara snäll och låta bli! Tror jag fått fram min åsikt i vilket fall.
En och en halv månad utan internet. Förstår ni hur isolerad från omvärlden man blir då? Ta bara en sån sak som att betala räkningar, hur går det till utan internet?

Dock har det gett mig tillfälle att nöta lite Fallout 3 - and I like it! Är lvl 10 tror jag, och än har jag inte tröttnat. Blir bara så lätt åksjuk när jag spelar :/

Men nu är jag tillbaka och gör cybervärlden osäker, haha! Eller så inte. Möjligen Azeroth då, då jag så smått börjat lira kära gamla WoW igen. Har spelat upp en pally som nyligen tagit sig in i, ja, vad heter den nu, den nya expansionens värld? Men det går segt. Jag har sagt det förrut, och kommer antagligen bli tvungen att säga det igen: WoW är inte vad det än gång var.

[The good old days...]

Så, vad sysslar ni med för spel för tillfället?

#blogg

1
Skriv svar