Lilla monarken

Inaktiv
Lilla monarken

Sådärja, nu kan vi väl alla erkänna att vi fallit in i en sorts lagom höstlunk. Jag är så fullkomligt uppäten av mitt arbete att jag tycker dygnet slutar vid 19 för då ska man gå och lägga sig!
Men hm. Vad är nytt. Jo! Det tog några år men nu finns Jak and Daxter två i hyllan men har ännu inte spelat det. Efter alldeles för lång tid och nötande av ettan har jag dragit mig för att köpa tvåan för jag kan inte tro att det är lika bra, eller hoppas. Av vad jag förstått föredrar folket det spelet framför ettan men eftersom Jak börjat snattra och det är stadsmiljö så känner jag mig tveksam.
Jag har också avnjutit antal timmar av Sims Livet i lägenhet vilket verkar rätt ok fast jag ännu inte provat på magi. Inte heller har jag formaterat om datorn på ungefär 1744 år så den lagg jag får uppleva så fort jag försöker öppna nåt tyngre än Adobe har orsakat klösmärken på tangentbordet av mina fingernaglar.

Andra saker! Jag arbetar ju som hemlig agent emellanåt, alltså mystery shopper och det finns ingen glädje som den glädjen att få sätta dit otrevliga kassörskor, få prylar gratis samt tjäna fina cash för 10 minuters jobb. Vet du inte vad du vill bli när du blir stor så satsa på detta!

Med mera! Glöm inte min totalt oofta uppdaterade bilddagbok. Du hittar mig här http://ashes.bilddagboken.se/p/main.html

Som avslut för dagen vill jag säga att söndagar är grymma. Jag har absolut noll ångest över att det är måndag imorgon. Istället ska jag nynna lite på Marie Fredrikssons Sparvöga, diska samt spana lite på Warhammerspelet till PC som skulle kunna kittla mina smaklökar och få mig att dregla lite käckt.

Nå tack och hej dagboken!

#blogg

1
Skriv svar