Spore Testat

Inaktiv
Spore Testat

Mer eller mindre fyra, kanske fem timmar spelat nu!
Jag är inne i fas tre (av fem)! Det är verkligen otroligt! Jag gillar verkligen spelet, so far!
Jag kommer säkert skapa många olika planeter på hard, och spela om olika faser!

Cell var jag först! Det var kul att få se hur man utvecklades! Köttätare? Japp...

Sedan kravlade jag mig upp på land, då spelade man ungefär som på World of Warcraft.
"Skills" hade cooldowns och man sprang runt och bara flummade liksom. Men herregud! Sa jag World of Warcraft? Ursäkta, men det kom precis något jäkla rymdskepp, och då blev jag övertygad om att det var olikt, iallafall! Seriöst... Space Invaders på grott åldern!

Tredje och den som jag precis kom ifrån, bevisar att det är Will Wright som gjort spelet.
Nu styr man inte monstret själv, utan det sköts med ikoner som på The Sims! Tredje fasen är rolig, visst, men jag undrar om inte den andra fasen var lite roligare? Herregud vad kontrollerna var svåra första gången man såg sig själv i tredje fasen! Men nu har dom iallafall satt sig! Jag är ett rovdjur, men nu vill jag alliera mig med flera stammar, då det verkar vara det smartaste alternativet. Lite tidigt att planera nästa sparning redan nu, men då blir jag antagligen en fredlig växtätare, en riktig peace snubbe!

Japp! Grafiken och Ljudet är fet nice! Kan absolut inte klaga! Kontrollerna är också trevliga!
Imorrn ska jag iväg på semester över helgen. Kommer sakna Spore lite grann, men jag komme rtillbaks på Onsdag, redo för att skapa den bästa stammen ever! Go Spore! Go Spore!

#blogg


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

1
Skriv svar