Ditt 2009

Inaktiv
Ditt 2009

Slog upp dagstidningen vid frukostbordet som vanligt. Idag var det något specialhoroskop för 2009.
Normalt sett läser jag inte horoskop, då jag tycker det är svårt att veta vilken tidning man ska lita på, men eftersom det var för hela året tänkte jag att det kunde vara kul.
Och fan tro´t om det inte kändes som att det var riktat till just mig och ingen annan.
Jag är imponerad.

Såhär lät det:

Jungfrun: 23/8 - 22/9

Ekonomi:
Du vet ju själv hur det är. Ditt Playstation 3 är trasigt, du behöver köpa böcker till din universitetskurs för 3-4000 samtidigt som du bara har 20 lax på kontot. Nämnde vi förresten att du bara jobbar 25% på Posten och knappt tjänar några pengar alls därigenom?

Sex/Kärlek: Du kommer förmodligen inte träffa kärleken i år(heller). Vad vi menar är att du nog har större chans att lyckas få en gunghäst att bajsa än att du hittar den rätta.
Att ens få till ett sketet one night stand kan du ju fortsätta drömma om, och ifall det skulle hända blir det förmodligen ett regelrätt mercyfuck från nån stackars tjej som ändå är för full för att minnas det dagen efter.

Jobb/Studier:Din stora ljuspunkt i livet, för här kan det knappast gå sämre än vad det gjorde 2008.
Eller ja, om inte Posten börjar säga upp folk vill säga, vilket de redan meddelat att de med största sannolikhet kommer att göra. Och det är klart, ifall regeringen bestämmer sig för att ställa in lärarprogrammet nästa termin så är ju det också kört så du kanske inte ska hoppas för mycket på den här punkten heller.

Semester:Du hoppas åka på Sweden Rock, men vet inte om du kan, då dina torra kompisar är tveksamma till om de vill följa med. Och om du lyckas blir du förmodligen snuvad på dina betalade semesterdagar. Igen.

Resultat: Se det från den ljusa sidan. Efter det här året kan det i varje fall inte bli sämre.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar