Imon smäller det!

Inaktiv
Imon smäller det!

Imon väntar en läskigt tidig uppstigning för timmar av härligt köande i ännu härligare minusgrader. Klart att AC/DC är värt det! För att slåss mot tristess och köld så hoppas jag att det räcker med vantar, mössa och ett klassiskt underställ. Egentligen önskar jag nog att normen tillät att det var okej att ha på sig en sån där go overall som alla dagisbarn springer/vaggar omkring i så här års. Fast sådär himla noga är jag ändå inte med att ha alla tår och fingrar på plats. Vad som däremot måste vara på rätt plats är ryggsäcken tills imorron. Kö-världen är kall och tråkig och ryggsäckarna tillför en behövlig bromseffekt till detta genom att vara fyllda med lek och skoj. Kanske skulle hyra en sån där proffsköare som man alltid hör talas om. Ni vet en sån där snubbe som tar betalt per timma i kön för att sedan de sista 10minuterna låta dig ta över hans plats. Aja, lite slit får man la tåla. For those about to köa at Scandinavium. We salute you.

Fråga
Varför släpper man inte AC/DC live track packet på PSN så att underteckand slipper beställa skivan från USA eller vänta en evighet på att den hamnar i svenska butiker?

#blogg

1
Skriv svar