En efterlängtad helg

Medlem
En efterlängtad helg

Helgen som vi gått omkring och jämrat oss över i snart 2 hela år. Förstår ni 2 HELA ÅR!!
Hur som helst, helgen som vi väntat på är inget annat än en LAN-helg. Vist vist, många av er "kids" där ute tänker nog nu:

"Fan den där killen är ju ingen riktig LAN-kille, första LANet för han eller? noob!"

Men serni så är det ej! Jag har minsann LANat, och inte några gånger i mitt liv, å nej! Det ska gudarna veta! (ordspråkandet drar igång!) Vi började på fredagen med ett herrans bökande om tider, mat, dricka (Allt ifrån Kola till Öl... Om ni undrar firade vi födelsedagar på samma gång, därav ölen.) och om vem som skulle ha skjuts dit.
När vi väl kommer igång och har datorerna på fullvarv och neonljus så det står härliga till, så inser vi vad vi har gjort. Vi har lyckats ännu än gång att införskaffa alldeles för mycket av det goda, så det försöker vi beta av på en gång!

[ia=16632 Chips, berg av munkar och lite nyttigheter i form av vindruvor.]

Efter första dygnet börjar det droppa in lite kompisar på besök för att kolla in läget och galenskapen som står i. Fram emot eftermiddagen har vi dragit fram PS2:an och lite spel. Spelen kanske inte var de mest hypade, men nog så roliga.

[ia=16631 Persona 4 och det första Rayman.]

De åvanstående spelen blev dem dominerande under LANet. En onämnd var det flitigt spelade spelet Megaman X3.

Festandet tog plats senare på kvällen och ytterligare kompisar rullade in allt efter som.

Nog längtar jag tills nästa LAN, oja. Nästa LAN blir väl inte att äga rum förens om minst 1 år igen, med tanke på hur pass sega vi är när det gäller planerande.

#blogg


signatur

Spaceships Are Magic

1
Skriv svar