Bloggoskuld

Medlem
Bloggoskuld

Jo d e jag, eller va kanske jag ska säga med tanke på att jag skriver detta.
Vet inte varför jag fått mig ett sånt ryck att börja skriva en blogg nu, har inte riktigt kännt nån mening till det förut men nu när jag ligger här på mitt tillfälliga logement med datorn i knät fick jag känslan av att detta, var och är något som måste göras.

Kan börja med att dra igenom lite info om mig då.

Namn: Jimmy Karlström
Ålder: 20år
Civiltillstånd: Stadigt förhållande
Sysselsättning: Värnpliktig (69p/m)
Spelar mest: FPS
Favoritspel: Call of Duty 4, Battlefield Vietnam (vet att det sista är ett udda val)
Önskar att spela mer: EVE Online
Hatobjekt: Diverse billiga licens spel.

så de va en snabb info och nu kanske nått mer konkret, en liten beskrivning.
Är väl nästintill som vilken vanlig kille som helst i 20års åldern (NOT!) som alltid varit mycket engagerad i just spel och spelvärlden. Har vissa andra stora passioner i mitt liv utom spel, Bilar för att nämna en men kan dessutom passa på att rabbla upp Foto, Digital Bild och dans (hör och häpna).

Nu till det viktiga. Spel.

Jag själv har spelat massor av spel i mina år och har fastnat som mest för FPS det finns dock andra spel som jag tycker är kul då och då men fps har alltid varit det som fått mig att sitta vid datorn i timmar dag ut, och dag in utan pauser.
anledningen är ganska enkel, de händer mycket samt att det är mycket taktiskt. Varje sekund är viktigt, varje beslut, ingen återvändo. Precis som livet skulle man kunna säga.

Mitt i allt detta måste jag nu bara skrika ut om en sak som stör mig enormt mycket, människor som tror de kan och vet saker som bara e helt felaktiga egentligen! Satan kolla upp fakta först! Satt nu och läste här på fz där det var ett spån som stark hävdade vissa saker om Treyarch COD och aldrig gav sig, utan andra hoppade på hans påståenden och trodde på honom. Jag har väldigt svårt att männsikor med okunskap yttrar sig om ett visst område, innan man diskuterar något bör man kolla upp all fakta om det man hävdar först. Dessutom om någon annan än du som gör detta faktiskt vet bättre eller kommer med ett bra motargument, kolla då upp de han säger, strid aldrig för din sak om du inte vet till 100% att du har rätt. Alla Människor som tror dom kan något o spel se till att kunna de ni diskuterar ellr låt det vara.

Blev ett litet sidospår här men får väl se till att det inte blir så sen. Skriv lite kommentarer, skulle vara nice, fråga vad ni vill eller om ni har nån åsikt om mina yttranden, skriv! Åsikter är det som gör oss mänskliga.

#blogg

1
Skriv svar