Kvällsskriverier

Inaktiv
Kvällsskriverier

Sitter just nu i mitt rum och fryser, och måste få igång fingrarna med ett litet inlägg i min blogg... igen...

Kan ju kanske ta och berätta lite om min dag idag, även fast jag satt på datorkunskapen och bloggade lite också... Jaja. Kom hem vi två-tiden idag och käkade lite flingor och pizza (fast inte samtidigt) innan jag satte mig vid brorsans dator och spelade Spore igen. Tog mig vidare från stamfasen till rymdfasen eller nåt sånt. Har fortfarande inte vant mig vid alla blinkande stjärnor i den senare. Jag blir yr i huvudet, ungefär som jag blir av Excel-rutor.

Efter att ha suttit ett tag vi datorn så började jag frysa. Jag vet inte varför, men klapprade tänder så att det knappt gick att förstå vad jag sa för något. Efter middagen så... Gick jag in på brorsans rum och spelade lite Frets on Fire med honom. Jättekul, fast han är mycket bättre än mig. Vi körde den varianten när man väljer en låt som ingen av oss har hört eller spelat. Den som spelar som nummer två har stoooora fördelar XD När vi inte orkade spela mera lämnade jag honom och gick ner och åt. Sen... gick jag upp igen, och nu sitter jag här. Tråkig dag idag, och det blir ett tråkigt inlägg också. Men om vi ser positivt på saken så blir det ett inlägg i alla fall. Inte dör jag av det XD Det krävs lite mer än så för att ta kål på mig XD

Men nu ska jag ta och höja mitt element tror jag. Ha're bra, alla gamers och icke-gamers.

#blogg

1
Skriv svar