Medlem
DING!

Haha jag dingade nyss 68... Ett steg närmare 70! Varför måste de nerfa Isle of Quel'Danas questen? Jag hade ju tänkt grinda gold! Fast det förstås... Paladins blir bättre... Och jag fick hjälp idag med Dire Maul delen av Charger questet! Och sen köpte jag en Azerothian Diamond på AH! Men nu behöver jag en Pristine Black DIamond... ingen på AH men en kille ska typ ge mig (eller sälja) en, så jag e glad i alla fall! Jaja här får ni dagens screenshots! Först är det en bild som jag tog för att en i chatten sa nåt så roligt att jag behövde Print-Screena det! Sen blir det en bild på en smiley jag hittade i Netherstorm när jag grindade Scryers rep. Sen komemr det bara en massa fina bilder från när jag flög till Area 52. Förresten, för några dar sen undrade jag vad det var för ljus som dök upp när man gick igenom dörren och när jag sen såg buffen fattade jag! Såklart att det inte är ett ljus som inte rensar mitt minne! =D Jaja, här kommer bilderna. (just det, ni behöver högerklicka och välja Visa bild för att förstora dem)

#blogg


signatur

Oscar

1
Skriv svar