13:e november

Medlem
13:e november

För de flesta på forumet ringer det ingen klocka när de hör det datumet. För mig, och ett par miljoner människor till, gör det det. Wrath of the Lich King släpps. Lite sorgsen måste jag medge att, ja, jag spelar WoW. Jag har haft ett uppehåll från sommarens början tills nu, men den trettonde november är jag fast igen. Det är något nästan magiskt med det här spelet. Man kan inte riktigt bli fri.

Många kommer säkert rycka sitt hår när de ser det här, men World of Warcraft toppar min lista över bästa spelen någonsin utan problem. Jag skulle verkligen vilja säga att jag gillar Half-Life 2, Baldur's Gate 2 eller Deus Ex bättre, men det vore att ljuga för mig själv. Jag har lyckats spendera hundratals timmar WoW, utan att någonsin helt och hållet tröttna på spelet. Visst, jag har lyckats hålla mig borta ett par månader flera gånger, men jag kommer alltid tillbaka. Det är egentligen det bästa betyget jag kan ge ett spel. Att man inte kan sluta spela (tillika vad man kan säga om ganska många droger, hmmm...).

#blogg

1
Skriv svar