Pirr i magen

Medlem
Pirr i magen

Igår fick jag äntligen, äntligen installera och spela Thief : Deadly Shadows. Redan när jag hörde menyljuden kände jag hur det pirrade i magen av förväntan. Det är något visst med Thief ändå. Fungerar gör det också.

Min plan var ju att spela igenom de två första spelen innan jag började med det tredje, men jag kan inte hålla mig. Dessutom är jag inte säker på att jag skulle hinna alla tre på två veckor. Det är en del tv-tittande och läsning på schemat också. Hinner jag så kan jag ju alltid spela om de första spelen efteråt istället. Sen skall jag spela klart Deus Ex : Invisible War och fortsätta med Heroes V. Mycket spel, lite tid.

Jag fick Black Adder i julklapp och har redan sett de första två avsnitten. Det blev också en del pengar som nog räcker till något mer från önskelistan, men först måste jag köpa ny mobiltelefon. Just nu känner jag mig riktigt rik. Skafferiet är fullt med mat och julgodis, jag har många bra spel att spela och böcker att läsa och nästan två veckors ledigt. Lyckan är total.

#blogg


signatur

Våga vägra smileys!

1
Skriv svar