Gnälldags

Medlem
Gnälldags

Jag ser till min förskräckelse att gnällkategorin bara ligger på tredje plats. Det måste bli ändring! Alltså är det dags för lite gnäll igen.

Varför, varför, varför slutade de göra Fun Light Ice Tea? Det var ju den enda lightdryck som jag kunde dricka. Snart kommer sommaren då vårat vatten brukar lukta fis och smaka... jag vet inte vad. Jag måste försöka undvika att sätta i mig en massa socker för jag mår helt enkelt inte bra av det. Jag hittade denna underbara dryck och då måste de naturligtvis sluta tillverka den.

Varför kan man inte köpa ergonomiska tangentbord längre? Ja, jag vet att det finns diverse vågiga och att Microsoft har ett som är böjt, men det är inte tillräckligt böjt. Samma sak med ergonomiska möss. Det finns sådana som sluttar lite lätt åt höger, men de vågar inte gå hela vägen. På vanliga raka möss trycker jag av misstag in högerknappen hela tiden vilket kan vara jävligt irriterande. Särskilt om man hivar iväg en granat av misstag i ett litet rum.

Kan inte den här vintern ta slut någon gång? Jag älskar vintern och jag älskar snö, men nu är det mars och dags att byta till sommarjackan (jag har bara två jackor). Dessutom döljer snön de isfläckar som ännu inte hade hunnit försvinna så nu är det rent livsfarligt att ta sig till bussen på morgnarna. Jag vill ha barmark!

#blogg


signatur

Våga vägra smileys!

1
Skriv svar