Givande Lysekilsbesök

Medlem
Givande Lysekilsbesök

I fredags var jag i Lysekil och fick äntligen, äntligen äta en vaniljsemla från Björsells. Men det var inte allt. Jag fick också tillbaka ett spel som jag gav bort för flera år sedan. Prince of Persia: The Sands of Time köpte jag för länge sedan för att upptäcka att det inte funkade på min gamla dator. I ett anfall av generositet gav jag bort det till en väns lillebror. Nu hade de hittat spelet i ett förråd, ospelat. Eftersom jag har en bättre dator nu tog jag tacksamt tillbaka det.

Ett annat spel som varit på villovägar är American McGee's Alice. Jag trodde att jag lånat ut det till samma goda vän men det förnekade hon bestämt. Nu hittades det i samma förråd tillsammans med Prince of Persia, vilket stämmer bra med mitt minne att hon fick båda spelen vid samma tillfälle. Gåtan löst, trodde jag. Men det är inte mitt ex av Alice visade det sig. Mitt låg i en mörk box och den här är vit. Mysteriet tätnar. I vilket fall har ingen annan gjort anspråk på spelet så jag behåller det tills vidare och kan spela det igen, något jag längtat efter.

#blogg


signatur

Våga vägra smileys!

1
Skriv svar