Det stora projektet: Paket!

Medlem
Det stora projektet: Paket!

Nu har det kommit, paketet med alla delar till datorn. Det var nog tur att jag var borta fredag-lördag annars hade jag drivit sambon till vansinne med mitt väntande. Jag vet inte hur många gånger jag kollade mobilen idag efter sms-avin.

Jag förstår mig inte på min Sambo som kan låta ett paket ligga i flera timmar, ja ibland dagar, innan han öppnar det. DEt spelar ingen roll om jag vet precis vad jag beställt, till och med bokpaket sliter jag upp med en gång även om jag vet att jag inte tänker läsa böckerna på flera månader. Och det handlar inte bara om att jag vill se att jag fått rätt varor, jag tycker helt enkelt om att öppna paket och jag älskar nya saker. Är det fråga om elektronik blir jag alldeles darrig av förväntan.

Den här gången var det faktiskt ett fel. De skickade en något billigare Samsung istället för Optiarc-brännaren jag beställde. Jag vet inte riktigt vad det betyder rent konkret eller om det är något att bry sig om. De närmaste dagarna kommer jag nog att öppna de olika förpackningarna och kika lite extra på prylarna. Egentligen borde jag låta bli eftersom de ligger bra där de ligger, men jag kan nog inte låta bli.

#blogg

signatur

Våga vägra smileys!

1
Skriv svar