Full power

Medlem
Full power

17 december fick jag hem datorn strax efter 4 på eftermiddagen. Var ganska oväntat att få hem den ca 2 veckor efter att jag lämna in den. Stort tack till komplett.se och deras norska support. Fick inte bara en fungerande dator tillbaks, utan även en lite dyrare. 300kr dyrare modell av moderkortet, 40kr dyrare nätaggregat satt i när jag öppna kartongen(har inte behövt betala något för krånglet).
Nu kan jag äntligen sätta igång de där krävande spelen och maxa allt i princip (tycker det laggar litegrann då och då på de där spelen jag nämnt, men då har jag maxat allt samtidigt som jag har hög upplösning på min 23tums skärm. Njuter dock fullt ut. Har lirat lite av varje, kunna inte hålla mig ifrån dom och köra enligt den tänkta listan jag kom fram till. Mass Effect har jag nog lirat mest nu.

Men mest betyder inte mycket. 24 timmar efter att jag hämtat hem datorn så måsta jag dra "hem" till föräldrarna mina fatt spendera största delen av julen. Ska dock få ungefär en vecka med datorn helt själv innan skolan drar igång sen i januari. Men det känns ändå tungt. Först får man en datorn, hinner testa massa härliga spel innan man fattar att det är fel på datorn. 2 veckor hos supporten, när man får tillbaks datorn så måste man ännu en gång skiljas ca 2 veckor innan man får se den igen. Tror Gud visat vad han tycker om mig som ateist...

#blogg

1
Skriv svar