Inaktiv
Nää!

Idag har verkligen varit en förjävlig dag! Först tänker man köpa lite fakeblod till morgondagen och möts av en hord människor i varenda butik som roffar åt sig allt! Så den tanken försvann. Däremot fick jag fingra lite på omslagen till Fallout 3 och Red Alert 3, vilket var en moralhöjare. Dock insåg man pengabristen som student, och fick besviket smyga vidare utan något inköp. Har å andra sidan tillräckligt många spel att klara av först innan jag kan ta mig igenom ett nytt.

När jag kom hem tänkte jag spela Warhammer Online då min pojkvän är bortrest och jag får köra på hans account så länge, vilken pälskling, och detta skulle jag vara tvungen att göra på min mors laptop då alla andra sover och jag kan inte kånka ner min dator till källaren. Min skärm väger bly. Efter ett tampande med att fixa DirectX på min mors Vista-infekterade dator, kände man hjärtat bulta. Det kanske ändå kommer gå bra! Hoppet fälldes dock då det inte gick att få igång spelet... surt. När jag dessutom skrivit en lång blogg om dagens events så råkar jag snubbla över en knapp som raderade allt. Surt...

Jag vill så gärna spela på min Swordmaster på level 7 eller min Witchelf på level 16. Morr! Fastnade verkligen för det där spelet, tråkigt bara att Mörkeralvernas och Högalvernas uppdrag är mer elller mindre identiska. Det är bara en namnskillnad och lite annorlunda gubbar. Principen är dock att slakta så många av motståndaralverna det bara går, och hämta något item lite varstans. Jaja, nu är jag sur i alla fall...

Så frågan är om jag ska lägga mig och sura eller spela på Fable. Har inte spelat Fable på länge då min save gick åt helvete under ett uppdrag och måste göra om allt igen, plus lite till för att sparningen ska funka. Ännu mer morr! Jag är hatisk!! ARGH! Ge mig en hammare så jag kan gå bärsärkargång mot någonting!

#blogg


signatur

"Didn't you see that she flew?"
"Goth-chick on extacy?"

1
Skriv svar