Det allra förstaste!

Medlem
Det allra förstaste!

Hej alla användare!

Detta blir mitt första inlägg och förhoppningsvis inte mitt sista. Generellt brukar jag vara ganska dålig på bloggande, mestadels beror det på att enligt mitt tycke är mina upplevelser varje dag är ungefär lika intressanta att skriva om som att titta på schlagerlåtar. Därför tänker jag nu skapa en blogg där jag tar upp det som intresserar mig inom mitt intresse, datorspel!
Jag kanske kan hålla igång en blogg om jag skriver om min passion här i livet, efter den norska flickvännen kommer datorspel och hårdrock på delad andraplats. Jag tänker mestadels skriva inlägg som kan intressera andra, det vill säga inte bara massa dravel om att jag just blivit max level i WAR eller att jag för stunden grindar pengar i WoW för epic flying utan mer krönikor eller artiklar för en bredare publik. Jag reserverar mig såklart för att få skriva om mina grindnings sessioner och vilken level jag är i WoW, det kommer nog refereras hej vilt till det då och då!

Tack och hej, nu ska här läasas om Ekonomisk utveckling inför semenariet imorgon! Weeeeee...

#blogg


signatur

En tallrik köttyoghurt om dagen är bra för magen!

1
Skriv svar