Nytt år, nya dumheter...

Skägg.
10 Chambers
Nytt år, nya dumheter...

Hur ska man på ett proffsigt sätt inleda en helt ny och gudaktigt fetfräck blogg? Jo, med en betongstampat iskall bild! Check it:

På detta sätt ter sig nu min vänsterhand, som följd av årets första, stapplande, glöggfryntliga steg. Tummen gick åt skogen och efter fyra timmars drönande på akuten så fullföljdes min delvisa mumifiering som kraftigt nedsätter handens funktion och skall så fortsätta i uppemot en månad.

Min vänsternäve är inte alls kompatibel med WASD-tangenterna och jag känner hur handkontrollerna vid TV:n skrattar åt mig.

Så, är en uppfuckad tumme en käck idé för en up-and-coming spelskribent? Blir situationen ännu mer förnäm när man dessutom har deadline inom en vecka? Känner jag mig allmänt happy-go-lucky för tillfället?
Om du svarat ja, ja och ja på dessa frågor så har du vunnit en freestyle och en t-shirt för övermänsklig brist på slutledningsförmåga.

Jag tar nu detta tillfälle i akt att hälsa alla välkomna till ett helt nytt år, som aldrig utspelats förut. Det är riktig gala-premiär för årets första söndag imorgon (bär traditionsenliga mjukisbyxor).

Jag hade gärna gått lös betydligt längre i detta allra första bloggeri, men det går så galet långsamt att skriva med en hand, så jag får återkomma.

Tjo frejs!

#blogg


signatur
1
Skriv svar