Business travelling och filmrecensioner

Skägg.
10 Chambers
Business travelling och filmrecensioner

Nu sitter jag på Hilton Bellevue och kollar CNN bara för att det är så man gör på business-trippar har jag hört. Jag och mina övriga europeiska kollegor har just fått en liten genomgång av Sony Online Entertainment Seattles kontor och fått kika på en gameplayvisning av The Agency. Förhoppningsvis får ni läsa lite matnyttigt om det ambitiösa spelet i ett kommande nummer av PC Gamer.

Flygresan var en trevlig upplevelse. Så trevligt det kan bli när ett antal främlingar sitter bredvid varandra och försöker få tiden att gå. Jag kollade lite filmer och här följer mikrorecensioner:

The Wrestler, drama
Mickey Rourke spelar avdankad pro wrestler som är ledsen och förbrukad, typ. Skön semi-dokumentär screenplay och övertygande skådespeleri resulterade i en mycket bra och fängslande film.
Betyg: Sjutton smultron.

Madagascar 2, familjefilm
Djur hamnar i Afrika och hittar sig själva. Att ett gäng typecastade skådisar och komiker drar barnanpassade vuxenskämt enligt gällande Dreamworksbestämmelser funkar helt okej.
Betyg: Tretton hermeliner

Yes man, komedi
Jim Carrey är en livegen snubbe som börjar säga "Ja" till allting efter ett väckelsemöte. Jim Carrey är vad han är och fortsätter med det här. Hur gammal är han, förresten? Här pökar han iallafall en brud som är typ 20 och snackar om Facebook.
Betyg: Nio hallonbåtar

Jag jobbar fortfarande på min betygsskala. Den känns lite otydlig. Hit'cha back!

#blogg


signatur
1
Skriv svar