Tekken 6 PSP

Inaktiv
Tekken 6 PSP

Hej!!
Alla Tekken fans hörde jag att sjätte skulle komma till PS3 och jag blev litte deppeig för att jag har ju ingen, men så en dag när jag surfade lite så fick jag reda på att det även skulle släppas till PSP och det hade jag ju så mitt hjärta tog ett glädjeskutt i min bröstkorg och lycka och värme spred sig i mitt bultande hjärta, tack Namco Bandai.

Tekken 6 till PSP kommer självklart inte vara lika snyggt som PS3 och Xbox 360 men det kommer i alla fall inehålla alla nya karaktärer,banor,items och ett helt gäng sjysta moves.Grafiken kommer att vara som i Tekken 5 DR tror jag och det var faktiskt rigtigt snyggt tyckte jag, helt klart godkänt. Även sjätte spelet kommer att innehålla AD-HOC så att man kan möta polarna över trådlösa fighter....åh vad jag längtar.

Lei Wulong är min absoluta favorit och baseras på min favoritskådis "jackie Chan" som bara helt enkelt är oslagbar när det gäller kampsport/Akrobatik tycker jag. Hursomhelst Lei har fått en massa nya Drunken fist moves som jag bara längtar efter att få testa, har beställt spelet från Spelbutiken och så vitt jag vet får jag det den 11/12 -09 om de inte bytar realesedatum igen det vill säga.

#blogg

1
Skriv svar