Ett första inlägg...

Medlem
Ett första inlägg...

Ett första inlägg...
Errr.. wtflol är min första tanke. Vad ÄR detta, hur kom det sig att jag skapade en sådan menlös blogg som ingen ändå kommer läsa eller ens tanken att de skall orka bry sig om ett bittert klagande eller kanske ibland, om man har tur, ett glatt glädjetjut (glatt glädjetjut? har du någonsin hört ett "allt är åthelvete glädjetjut".. ).

För att skriva lite om vad jag sysslar med och sånt crap, så är jag för lat och bekväm av mig för att leta mig ett "riktigt" jobb, jag arbetar som bartender (eller Startender/Barstar som jag kanske vill kalla det ibland) tre dagar i veckan.
Men ja gillört när ja grillört! Som man säger här hemma i Karlstad, eller kanske som min kära broder och diverse kompisar säger...
Japp, Värmlands pöjkera är faan finö de!

Ajaaa, annars så spelar jag inte så mycket nu för tiden, det är faan så brist på bra spel. Installerade Baldur's Gate 1 och uppföljaren. Med diverse addons som Tutu, vilket är att rekomendera för er som vill spela om serien. Googla skiten och läs.. BG påminde mig ytterligare en gång om hur jävla bra ett spel kan/borde vara.

Fallout 3
Skall jag säga.. Blev faktiskt överraskad av Besthesda, trodde verkligen att det skulle bli ett "Oblivion with guns". Men så var icke fallet, eller..? Kanske lite, men inte i den utsträckningen jag hade förberett mig för.
Det gav mig många timmars av njutning.. Njutning kanske låter lite som att jag utnyttjat spelet sexuellt, men det har jag faktiskt inte denna gång.
Main storyn däremot sög så hårt att jag kunde känna en enorm dammsugare suga ut min livsglädje för att senare mystiskt försvinna in i ett parallellt universum där gudar suktar efter människornas andar och navelsträngar.

WoW är det jag spenderar mest tid på, förutom dricka Guinness och umgås med min flickvän Jeanette.