Mass Mirror Effect @ the Edge of my ölstop!

Medlem
Mass Mirror Effect @ the Edge of my ölstop!

Sitter nu kl. 1800 fortfarande i min morgonrock, lyssnar på lite viking inspirerat melodisk svensk dödsmetal, Amon Amarth! Utnyttjat hela eftermiddagen, sedan 1330 då jag gick upp, på Mirror's Edge samt WoW..

Dagens daillie, UP, var ett helvete.. En tank som knappt visste vad han gjorde och som inte verkade bry sig om att alla hatade och klagade på han, inte heller verkade han tro att han var så dålig på de han gjorde som vi sade till han! Denne person fick oss whajpade säkert 5 gånger på en sketen heroic som UP!
IDIOT!

Säkert snart spelat igenom halva Mirror's Edge.
Vilket innovativt spel.. Allvarligt alltså.. Jag sitter som klistrad trots en storyline som inte ens är värd att berätta för en pojke i 5års åldern som mist sin mamma och aldrig mer kommer få en historia berättad för sig!
Men, grafiken är annorlunda och gameplay är lika skönt som att göra sin morgonbajs utan att det skall svida för att du är för hård i magen av alla ostbågar, chips och cola?!

Jag installerade även det lite äldre spelet Call of Cthulhu: Dark Corners of Earth. Ett underbart spel med stämning som många spel misslyckas med att skapa. SPELA DET!

Mass Effect är något som hamnade på dunderburken igår kväll också.. Inte spelat igenom det än och tänkte nu efter hört av min kära vän Captain Fagsmoloid! (lr bara Hagsmo) hur braigt det verkligen är.
Än så länge har jag inte blivit besviken och satt som fastklistrad likt en pedofil framför datorn när han för första gången upptäckt internet!
Synd att man måste sova? Nee, faktiskt inte, älskar att sova! Sover som ett jävla plåster på flickan också, hon har hela sängen för sig själv tills jag stormar den vid 0400. Även om det är en 180 säng så där ligger jag, plåstret, snarkar i hennes öra och är nog allmänt jobbig?

AJA! Nog sagt om det... Så jag har fullt upp med mitt spelande nu, vilket känns bra

Nu skall jag fixa käk, duscha sen blir det och supa ner artonåringar och samtidigt få betalt för det..
Hoppas på bra gäster ikväll, ni vet, sådana som bara kastar pengar på en! Det gillar vi
Hjälp mig ha råd att köpa guinnies och bli berusad imorgon! xD

PÖSS!

#blogg


signatur

"Here I thought we were getting along so well! I was even going to name one of my children after you - the grumpy one!" - Alistair

1
Skriv svar