Morbid "Engel" eller bara Sportlovsattack?

Medlem
Morbid "Engel" eller bara Sportlovsattack?

Hamna hos Fredrik Flesheater igår kväll, där vi satt och lyssnade på en massa musik, tjötade och drack min lilla speciallitet - 80% Stroh Rom och glögg samt Gin med juice! Åhh va gott tänker ni nu !
Sedan blev det ut på krogen och dunderfylla. Vilket man får ångra nu när man sitter här med huvudvärk, ångest och illamående, säkert samma symptom som Leningrads befolkning under belägringen från Nazityskland 1941... Säääkert!

Skiten fick inte sin Green Proto-Drake mount denna vecka, från Mysterious Egg

Men Crashtrack den jäveln fick den! Så jäävla rööta han har med alla mounts hela tiden! FU!
Nee, men GZ till han lololol!

Nu sitter jag och lyssnar på ett nedlagt band kallat "Orphanage", de sjunger om HP Lovecrafts skapelse, Call of Cthulhu och novellerna där omkring!

Så detta kan vara dagens band! Skall faan börja med Dagens band i bloggen! Så aah..
Som sagt bakis som ett svin och pallar inte skriva en massa strunt för er nakenfisar just nu!

Har ni tur så uppdaterar jag bloggen lite senare ikväll.. Fast bara om ni kan göra 15 kullerbyttor samtidigt som ni sjunger snapsvisor av valfritt slag!

O/

#blogg


signatur

"Here I thought we were getting along so well! I was even going to name one of my children after you - the grumpy one!" - Alistair

1
Skriv svar