Massmördande britt får springa fritt.

Medlem
Massmördande britt får springa fritt.

Hugaligen vilket kul Battlefield: Heroes-pass jag har haft nu på morgonen! Bestämde mig för att lira med en snubbe som jag spelat med en gång innan, den nya friends-funktionen gör ju att man kan spara folk man tycker om, vilket är välkommet, vilket var precis vad jag hade gjort innan. Vi lirade Gunners bägge två och slakten var ett faktum, det var nästan så man kände krutröken blandas med svett och blod, de där mytiska ingredienserna i alla våldsälskares soppa som gör att den smakar extra gott. Jag vill inte skryta och jag tänker inte göra det, jag tänker bara konstatera att vi utklassade hela nazi-sidan ganska grovt, iallafall när vi tag-teama, då var det Leg-it (förmåga som gör att du och dina polare springer snabbare) och två machineguns och ett jäkla skjutande, skitkul. Det är alltid roligt när man matchar perfekt med främlingar på internet, det är det som gör multiplayer så kul, speciellt i ett sånt här spel där det inte finns griefers som gör livet surt för en genom att sno åt sig utrustning eller dylika saker, det handlar om hur skicklig man är som spelare, inget annat.

Självklart så kan ju inte flytet hålla i sig hela tiden men jag fortsatte lira i en 45 minuter till efter att min prime passerat, vilt duellerandes mot en jämnstark Soldier på andra sidan skyttegraven, kalaskul, speciellt när en nazi-sniper skrev att han skulle få mardrömmar av det här inatt. Heh, vem säger att folk på nätet inte har humor?

Idag är jag extraglad för jag skall gå och se på nya Transformers-spektaklet och det känns bra, längtat efter den sen förra filmen efter som jag är en sån hiskeligt stor nörd. Skall bli kul att få se Soundwave på vita duken (var ju ett tag sen sist) och en ännu mer butter Hugo Weaving som Megatron, fast de borde kanske nöjt sig med att ha The Fallen som storskörk. Hade suttit bättre hos mig om de sparar han tills nästa rulle så han kan bli Galvatron genom Unicron, som Bay har uttryckt sig vara intresserad att återuppväcka för en ärke-batalj mot mänskligheten. Men vem är jag att fundera över hur Hollywood tänker?

Till sist; många verkade uppskatta mina bägge speltester (AitD & Prototype) och jag kommer fortsätta med sådant samt recensioner, när jag väl haft råd med nya spel och kört igenom de redan påbörjade. Tipsa gärna om något spel som verkar lajbans, jag är öppen för förslag, men helst inga 6-miljarder-timmar-minst Jrpg, för det orkar jag inte med nu på sommaren, jag är nörd, inte omänsklig för bövelen!

#blogg

signatur
1
Skriv svar