"Auf Wiedersehen? It's like swedish or something."
Jag håller på och drar igenom alla Player Ones podcaster, har jag skrivit det innan? Nu imorse så lyssnade jag iallafall klart på nr 6 av 119 och det är i slutet av 2006, vid releasen av PS3 & Wii i världen. Ganska kul att höra faktiskt för jag brydde mig ju inte riktigt om släppet på samma sätt, jag kunde inte köa för att jag inte hade råd med en såpass omfattande prislapp som 6500 :- för en PS3. Jag fick vänta ett helt år innan jag hade råd, känn på den. Det sorgliga med det köpet var ju att jag fick med Resistance: Fall of Man som förmodligen är ett av de tråkigare spelen jag haft i min ägo, sen så fick man ju knappt nåt när man bytte in det p.g.a. att alla fick med det med sin nya låda!
Jag har egentligen alltid vart en Sony fanboy, för jag hittar alltid på de mest löjliga ursäkter varför de andra konsolerna suger, ex. att Wii är barnsligt, bara skitspel till 360 osv, ni har stött på typen, ni vet hur det är. Men jag är det inte längre, jag föredrar självfallet PS3 och Sony, men jag kör inte med samma försvarsmekanismer som innan för nu så vill jag ha en Wii. Sorgliga är väl att jag vill ha en nästan exklusivt för Virtual Console, ja, jag vill kunna spela gamla NES & SNES-spel, slippa tanka emulatorer för att få kunna lira klart Zelda: A Link to the Past (älskar det spelet men aldrig klarat). Men har jag, vi, tur nu så kommer Nintendo att implentera en VC till nya DSi också, för alla de gamla Gameboy & GBA-spelen, samt de där andra bärbara sakerna som jag inte kan namnen på. Oj vad fantastiskt det hade varit! Jag kan lätt tänka mig att köpa en hel trave Nintendo-points, eller vad det nu heter, för att kunna få tag i allt det som jag missat sen jag hade min kära Gameboy Color (Jag hade en gul förövrigt, känn på den).

Jag såg om Transformers-filmen häromdan, den från 2007, och jag ser verkligen fram emot tvåan nu i sommar. Jag är väl lite nördig på det viset.
Nej nu får det allt bli lite spel, borde väl försöka klara mer i Valkyria, faila fett på ett uppdrag igår, vilket sög, andra gången det hänt bara, men ändå. Fast jag är å andra sidan redigt sugen på att spöa folk i Call of Duty 4, som fått ett stort uppsving i speltid nu i helgen! Min kompis Anders fick äntligen sin nya dator och nu är det dags att läxa upp han på allvar för allt försummande av spel!
Tills vidare, frid.
PS: Jag är Elder nu, äntligen.
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.