Beneath a Pixel Sky

Medlem
Beneath a Pixel Sky

Första intryck av Condemned 2? Som att få en aids-besprutad tegelsten i ansiktet. Vilket jag fick faktiskt, flera gånger tror jag, men ni vet, är man en biffig (hur går man från smått överviktig snut till Bum-King 3000?) jäkel till alkis så är man ju immun mot sånt. Som tur är. Hittills så är jag väldigt nöjd med mitt köp (149:- på Spelbutiken atm), det känns mer som en Condemned möter Manhunt, med lite inslag av CSI (som jag inte ser på, men det är väl det kidsen gillar nuförtiden?) i sina brottsplatsundersökningar. Lite väl svårt att få det helt rätt dock, man kan nu få betyg på allt man gör, om man hittar alla gömda saker och hur skicklig man är på att läsa blodsstänk, det känns lite väl extremt att jag får Silver på skalan när jag hittat allting men fått Good i betyg på två mindre delar. Men men, allt för omspelandet right? Jag ska gräva ner mig mer i det svart/bruna helvetet senare idag.

Nu när jag satte mig här vid burken så såg jag att min beta-nyckel till Battlefield Heroes har dimpt ner (dimpat ner?) i inkorgen, mycket välkommet! Har just gjort min första gubbe, MrMustacho, som är britt faktiskt, go figure. Iallafall, bara att skriva in att ni vill spela med mig inne i spelet om ni vill ha lite handgemäng via etern, aldrig helt fel!

Åh, för er som känner igen titeln på inlägget (gör ni inte det så ska ni skämmas) så går det att hitta här, gratis! You know you want it.

#blogg


signatur
1
Skriv svar