Drag me to le movies.

Medlem
Drag me to le movies.

Oj. Jag uppdaterade mig på bioläget med lite trailers förut, jag vet vilka filmer som kommer, men ville se ungefär vad jag kan förvänta mig av sommarens utbud.

Efter att ha läst intervjun med Sam Raimi i april-numret av Empire så blev jag lite sugen på Drag Me to Hell, som skall ses som den "gamle" (han fyller 50 i höst) skräckmästarens skrämsel-återkomst, något jag inte kan säga emot efter att ha sett trailern på apples sida. Den verkar bli riktigt grym och då gillar jag ändå inte nya skräckfilmer oftast, men Raimi är ju av det gamla gardet så att säga. Verkar dock som att den inte kommer gå upp på bio här i Sverige, inte jätteförvånande men känns ändå som att SF skulle kunna sälja filmen bara på att det är regissören av Spider-Man.

Annars så föll jag för begäret och kollade upp trailern till Transformers: Revenge of the Fallen (eller titeln som vi finurliga svenskar gett den; "De besegrades hämnd", vilket inte stämmer helt då Fallen är en karaktär) och jag är inte besviken! För de som är extra intresserade så har Empire en genomgång som går att finnas här.

Jag trodde att Tidal Wave skulle vara med när jag såg att en meteroit träffade ett hangar-fartyg, men jag vet inte, Devastator är ju giganto-Transformern i den här filmen, men hmm. Kändes så uppenbart bara!

#blogg


signatur
1
Skriv svar