Golgata, I choose you!
Usch, bajsattack på kvällen är ingen vidare måste jag säga, avslutade nyss ett hårt pass på muggen, får se hur länge jag klarar mig innan nästa kommer... Magknip är som Harry Potter-filmerna, det blir bara värre och värre för varje episod. Nu dricker jag Ramlösa som sägs hjälpa, kolsyra i magen tillför väl nåt ämne förmodar jag, så länge jag slipper tillbringa ytterligare en timme på tronen så gör jag vad som helst. Men jag är iallafall hellre sjuk denna veckan än nästa, då det som sagt är dags för min och familjens tripp till New York!
Kul, varannan mening så har jag sprungit in på toaletten igen, det här kan bli det blogginlägg som tagit mig längst tid att skriva... Har även hunnit läsa igenom nästan två hela Dragon Ball-pockets under mina ljuvliga visiter i "the little superheroes room" som Iron Man uttrycker det.
Förövrigt så är min laptop sönder och har vart det ett tag, men vi skickade ner den till Deutschland för genomgång och potentiell lagning men idag fick vi tillbaka resultatet; det kommer kosta 25 000 kronor att reparera en två år gammal laptop. Så eh, vi tänker inte göra det utan snacka med försäkringsbolaget (vilket vi ändå skulle göra) som tänker ge mig en viss kompensation så att jag kan köpa en ny. Men come on, 25k för en gammal dator som kostade drygt hälften av det i nyskick?
Och så undrar folk varför Hitler invaderade Ryssland...
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.