The Lost Boys Buff Guy!

Medlem
The Lost Boys Buff Guy!

Heh, satt och kollade på Lost Boys förut, som är en av gammal favorit för mig, det märks verkligen att jag är besatt av 80-talet va? Iallafall så kom scenen när de är på en konsert i början och jag mindes att jag alltid gillat den låten och att sångaren är så fräck (inoljad bodybuilder som lirar sax och har hästsvans, blir inte mer 80-tal än så), grejen är den att jag inte visste vem det var och det var minsann inte lätt att få reda på det! Har suttit på jewtube ett tag och letat efter en bra video på den och fick till sist svaret på min fråga av en random kommentar där som berättade att snubben heter Timmy Cappello och har gjort musik i bland annat Mad Max 3 och var med i Tina Turners (!) band och spelade i 15 år, han har även gjort en del annat och samarbetat med många kända och stora artister såsom Peter Gabriel & Ringo Starr. Verkar vara en cool snubbe, hittade även hans hemsida (alla har en hemsida, vem man än är), som förvisso inte innehåller så mycket, men ändå! Hittade en schysst video från Lost Boys-scenen också (under namnet The Lost Boys Buff Guy Playing Sax) som jag härmed tänker föreviga på FZ:

Internet är bannemig en vacker sak ibland!

#blogg


signatur
1
Skriv svar