Dravel vs Sapcum 2
Haha, det hade varit en hyfsad titel på ett dåligt spel, eller, det är nog vad jag hade kallat Marvel vs Capcom 2 om det hade varit kasst, vilket det såklart inte är! Tvärtom, kanonkul att lira, min bror Marcus och jag köpte det förut och har nu kört en ca 15 matcher med skiftande kvalité och team. Jag har mest blandat lagen för att få till roliga kombos, typ Jill Valentine och Rödluvan, men Marcus kör precis som vanligt på de som är bäst och sen hårdkör han med dem, som t.ex. med det aset till karaktär Cable. Suck och stön för hans puffra, svårt att komma nära.
Det var faktiskt nära att jag fick stryk i en scoreboard-match förut mot någon okänd som hade Cable som sista snubbe, jag vann, men den anonyme hoppade såklart ur då så jag fick ingen registrerad vinst... Folk suger.
Som alla tonårskillar så kunde Peter Parker inte släppa brösten med blicken.
140 kronor för MvsC2 är okej, jag vet att SSF2THDR ligger på samma pris, men för denna summa så hade jag gärna sett ett lite bättre online-sökarsystem. Just nu så kan man leta matcher (eller köra Quick Match-alternativet som det aldrig hittas spel i) men när man väl klickar på en valfri så är den full eller bortkopplad. Jag testade en tio gånger utan resultat, funkade bara när jag skapa en egen. Jag hade gärna sett att man kunde se hur många som är inne på det spelet just då och ifall det var fullt gå in som spektator, alla fega uslingar lämnar ju ändå när de åker på däng!
Men nu är det här för att stanna på min egen Svarta Sten. Come face me, and tremble before my Fight.
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.