Armed with the power of Stahl

Medlem
Armed with the power of Stahl

Sådär. Det tog ca 7 timmars intensivt skrivande men nu är jag färdig med min första hemtenta i Uppsala! Det jag gillar med hemtentor är hur mycket man själv får spekulera och teorisera, något jag tagit tillvara på idag. Krångliga ämnen och svåra/långa svar ger en hel tid att fundera över det man kan och läser. Jag måste säga att jag är ganska stolt över att ha jämfört det tidiga 1900-talets amerikanska utrikespolitik med Tredje Riket och de bägge ländernas återuppbyggnad efter depressionerna. Hoppas på ett väl bemötande från läraren också!

Spelandevis så har det varit ganska dött denna veckan, kanske förståerligt? Plitade lite med Broken Sword häromdan och är nu i Irland, mycket trevligt, skall försöka lira lite mer, nu har jag väl iallafall en dag ledig till att få spela och sånt!

Idag kom förövrigt min fjärde Lovefilm ner i min brevlåda, Sonatine heter den och det skall bli kul att se på den imorgon, eller, ja, senare idag, nu är jag ganska mör i huvudet, vågar man ta sig en whiskey innan det är dags att sova? På torsdag kommer äntligen demot till Brütal Legend, detta ser jag framemot otroligt mycket, speciellt efter Ormagodens hårda krav på sagda demo! Hör av mig om reflektioner om detta på torsdag-kväll/fredag-någongång.

Testade förresten demot på nya Wolfenstein i söndags, det var lite sådär väntat halvdassigt, men jag gillar ju ockulta historier och att skjuta Nazist-avskum, så det blir nog ändå ett inköp någon gång framöver när det ligger och förtvinar i reabackarna! Även Zombieapocalypse fick smaka på mina skoningslösa spelfingrar i helgen, inte mycket att hurra över där heller, har redan Burn Zombie, Burn! på hårddisken, det räcker gott för att stilla mina top-down-skjuta-zombies-episoder.

De kommer ganska sällan nuförtiden.

Oj vad många BL-bilder det blir nuförtiden. Sa jag förresten att jag förbokat det?

#blogg


signatur
1
Skriv svar