Homo hjältarna

Medlem
Homo hjältarna

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Vilken sunk artikel, varför inte ta med seriehjältar som John Constantine som ligger med både kvinnor, män och transvestiter istället?

Medlem

Ännu en meningslös artikel i aftonbladet. Får de verkligen betalt för att skriva sådant här? Måste vara lättförtjänta pengar. Kanske skulle man söka jobb som skribent där.

Pinsamt dåligt försök till en spinoff av The Times artikel om Tintin. Jag menar, VA!?

Kalle Anka försöker ständigt få ihop det med Kajsa. Att han skulle vara pedofil/homo pga hans vårdnad av knattarna som är hans brorsöner vars föräldrar hade dött är, aftonbladet!

Stålmannen, Martin Aagård borde ta sig en titt på hur superhjältar brukade se ut förr i tiden... Och Louis då? Eller skulle det förstöra hans lilla artikel?

Asterix är en krigare som besyddar deras by och enda hem i Gallien från Ceasar, han är ständigt i tjänst och har inte tid för det kvinnliga könet. Är han homo då? För att hans närmaste kompis är Obelix?

Jag har grävt fram viktig information och jag kan nu avslöja att Martin Aagård är en väldigt korkad människa som bara bryr sig om antar klick! En patetisk ursäkt till skribent.

Medlem

Saknar Batman och Robin!

Medlem

Man borde sparka all personal på aftonbladet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

astrix & kalle är väl inte gay. de är bara mindre framgångsrika

Medlem

suck så fånigt...


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tragiskt...


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Medlem

Dessa praktikanter på aftonbladet. Dom har fan ingenting vettigt att skriva överhuvudtaget.

Medlem
Medlem

visar starkt varför batman och robin skulle vart med på listan


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem

ash den där artikeln var ju skriven med lite humor inte tusan ska man ta det där på allvar.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar