Första "offret", min flickvän

Inaktiv
Första "offret", min flickvän

Kanske helt fel att ha detta som rubrik, men det stämmer lite. Jag fick en tidig "beta build" av Penalty of Heroes och jag tänkte att jag får testa det på min flickvän för skojs skull.

Bakgrunds fakta är att:
- spelet är i tidig beta
- min flickvän spelar inte spel förutom Wii Fit
- Penalty of Heroes ser vi lite som ett mer åt "hard core" spel (dvs inte som singstar eller Wii sports osv).

Hur som helst instruerade min tjej var hopp, slag och byta karaktär knapparna var. Detta var det sista jag såg av Penalty of Heroes på en en timme tills betan flippade ur lite.

Jo jag vet man ska inte skriva att ett spel är skit bra eller är kul som utveckare. Det är det farligast man kan göra innan ett spel är släppt. Dock var hon mycket överraskad sa hon och hon tyckte det var kul

Jag vet inte om man ska ta detta som positivt eller negativt *s. Hon spelade dock spelet som ett klassiskt "hack en slash" när hon bara gick framåt o slaktade grisar o troll. Vid högre svårighets grad kommer man behöva byta mellan olika karaktärer + köra lite "tricks" för att inte dö för snabbt.

Funderade på att sätta igång webb kameran i lapptoppen o filma hennes minspel när hon spelade på lapptoppen, men vid eftertanke vill ajg nog inte ha min tjej ute på nätet när hon gör helt skadade miner

Så "the sum up":
Spelet är inte kul, men hon var positivt överraskad av spelet Hoppas bara vi kan göra det bättre nu.

#blogg

1
Skriv svar