Mer DLC till Dragon Age

Skägg.
10 Chambers
Mer DLC till Dragon Age

Jag som trodde min förra post hade rett ut allt det fanns att reda ut om Dragon Age olika versioner och innehåll. Det tog ett knappt dygn innan mer information började sippra fram.

Låt mig introducera Warden's Keep, DLC till Dragon Age. Exakt vad Warden's Keep kommer att innebära vet vi inte än men min gissning landar på att det kommer att vara något i stil med Watcher's Keep till Baldur's Gate II.

Vad det kommer att kosta vet vi inte heller än, men vi vet dock att vissa kommer att ha gratis tillgång till Warden's Keep samma dag som Dragon Age släpps. Det går nämligen att köpa Collector's edition via digital nedladdning och eftersom dessa personer går miste om den fysiska förpackningen och en tygkarta av Ferelden, så får de Warden's Keep som kompensation istället. Det kan alltså finnas en poäng att köpa Dragon Age Collector's Edition digitalt.

Hoppas ni fattar allt. Det är väldigt många olika versioner av Dragon Age att man blir lite förvirrad. Ställ frågor i kommentatorsfältet eller på forumet så ska jag försöka förtydliga om det behövs.

*edit*

Här är lite exempel på olika items som man får på köpet när man beställer från olika butiker:

Gamestop: Feral Wolf Charm
(+ armor & health regen... & + enchanted by scantily clad women?)
EA store: Band of Fire
(+ stamina, fire resist, & spirit resist)
Gamecrazy: Guildmaster's Belt
(+ monetary gain, cunning, & % to dodge attacks)
D2D: Dalish Ring
(+ effectiveness of healing, darkspawn dmg resist,& health regen)
Amazon: The Lion's Paw Boots
(+ armor, dodge, & % to evade missiles)

#blogg


signatur
1
Skriv svar