We are the champions

Skägg.
10 Chambers
We are the champions

Som sagt, mycket nu.

Det blev DM-guld i rally när vi väl gått i mål i Ekratten. Stoffe Nilsson, som bara behövde ta sig i mål i princip för att vinna DM, bröt på sista sträckan p.g.a. mekaniskt fel. Vi hade tur helt enkelt och det känns väl egentligen inte helt rättvist. Återigen hade vi en stor batalj med Jocke Grahn. Inför sista sträckan var vi bara tiondelar före men väl i mål så hade han gått om och var före oss med åtta tiondelar. Lite bittert med tanke på att vi bromsade på oss och fick backa två gånger undet tävlingen.

Annars då? Jodå, det verkar som att Alpha Protocol blir försenat. Tråkigt, men samtidigt blir spelhösten lite mindre hektisk, så jag klagar inte.

Mats Sundin lägger av med hockeyn. För mig är han den störste och det känns lite vemodigt. Utgår kallt från att han blir invald i Hall of Fame och att hans tröja pensioneras av Toronto Maple Leafs.

Roast på Berns är ett för djävla bra program. Skrattade så jag grät i måndags när Martin Sonneby drog av något i stil med att Kristoffer Apelqvist tog betalt i marsipan. Billigt och lysande på en och samma gång.

Lite nya filmer om Dragon Age, men inget sensationellt. Vi tar det en annan gång.

Simon Bank och Erik Niva har Sveriges bästa fotbollsblogg just nu.

#blogg


signatur
1
Skriv svar