Sol, sol, mera sol, L4D & Xbox360

Medlem
Sol, sol, mera sol, L4D & Xbox360

Har varit extremt bra väder nu på sistone, har kunnat ha på mig shorts nu i några dagar, och det känns mycket befriande!
Spelade lite basket igår med mina klasskamrater för att fira det fina vädret. För övrigt har det gått skit med mitt #No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way spelande! Mina sparfiler går inte att ladda, och spelet kraschar när jag kommer till vissa punkter, så jag har bojkottat det sålänge.

Det som gäller nu är: #Timeshift...
... och L4D såklart! Har fullkomligt spelat sönder det nya Survival-läget, men gillar det nästan mer för varje gång. Men lite mer än The Last Stand kunde de gett oss?
Grattis till alla som kan spela gratis nu förresten, ta chansen och spela medan ni kan! Köp det sen och gå med i FZs L4D grupp på Steam:)

Nyhet tre är att jag och min bror äntligen har införskaffat Xbox360! Nu kan vi äntligen som Dom och Marcus spöa lite fula gubbar! Fable II och SoulCalibur 2 är såklart också givna spel, och Halo-serien såklart. Men ni som har haft konsolen ett tag får gärna tipsa om bra singleplayerspel, och mer än gärna multiplayerspel, gärna med Co-op!

Jag avundas er med bärbara konsoler som kan vara ute i solen och lira!
Får bli nästa köp.

Ha're fett!

Ibland blir det för mycket...

#blogg

1
Skriv svar