Förlåt mig herr Nukem

Medlem
Förlåt mig herr Nukem

Med anledning av [n=32584 följande nyhetsartikel] vill jag härmed posta en officiell ursäkt till Duke Nukem.

I flera år har jag utnyttjat dig i mina försök att göra mig lustig på internet. Jag har skämtat friskt på din bekostnad. Jag har drivit med den ej färdigställda speltitel som bär ditt namn och talat om flygande grisar och frusna helveten. Det kanske verkar hårt och känslokallt men jag var säker på att du var man nog att ta det på rätt sätt. Inte kunde jag ana i min vildaste fantasi att du skulle ta illa vid. Inte till den milda grad att du nu hotar att lämna mig för alltid.

Efter allt vi varit med om tillsammans trodde jag vi var kompisar, polare, bästa vänner. Minns du inte hur jag alltid stod vid din sida? Hur jag gång på gång ledde dig genom biografer, ubåtar och rymdskepp, lyssnade på dina oneliners och hjälpte dig sparka utomjordisk röv? För Guds skulle Duke, jag var ju till och med med dig på muggen när du behövde lätta på blåsan! Vill du verkligen förstöra vår vänskap på grund av några harmlösa skämt?

Det är givetvis upp till dig att bestämma men innan du fattar ditt beslut vill jag att du ska veta att jag inte menat något ont med vad jag sagt. Oavsett mina skämt är du fortfarande den coolaste killen någonsin så jag ber om din förlåtelse och hoppas att du väljer att återvända till mig i ett sista, underbart spel.

#blogg

1
Skriv svar